ENTERPRISE EDITION – VÁŠE ONLINE KANCELÁŘ PRO BUSINESS

Prostřednictvím ENTERPRISE EDITION s celoživotní licencí máte k dispozici téměř neomezené možnosti. Tento jedinečný software nabízí řadu praktických nástrojů pro správu každodenních profesních aktivit. ENTERPRISE EDITION představuje online kancelář, která se chce co nejlépe přizpůsobit Vašim potřebám, proto nabízí přehledné nastavení a uspořádání jednotlivých funkcí tak, aby byla Vaše orientace v rámci virtuální kanceláře co nejsnazší a uživatelsky pohodlná. 

Online kancelář nabízí prostor pro realizaci Vašich business aktivit prostřednictvím nástrojů jako jsou:

 Správa dokumentů

Systém řízení dokumentace je praktický nástroj pro individuální práci i spolupráci, v rámci které oceníte možnost sdílení. Využijte revizí pro kontrolu nad změnami v souboru, vkládejte dokumenty do vašeho webu či mobilní aplikace, pracujte se soubory online a poznejte výhody v podobě úzké integrace se všemi moduly ONLYOFFICE.

 Mail

Online kancelář zahrnuje jednoduchý nástroj pro správu pošty a tím dává prostor komunikaci s Vaším týmem. Vytvořte si firemní poštovní schránku, připojte všechny e-mailové účty a zpracovávejte korespondenci na jednom místě. E-mailová vlákna či zprávy se dají propojit s kontakty nebo příležitostmi v CRM, můžete přikládat soubory z modulu dokumentů, posílat pozvánky kolegům a komunikovat bez omezení.

 Správa zákazníků (CRM)

Snadno použitelný CRM systém je navržen tak, aby vyhovoval potřebám každého manažera prodeje a pomohl firmám s řízením vztahů se zákazníky. Sestavte si databázi zákazníků, spravujte obchodní procesy, analyzujte nabídky, shromažďujte kontakty, obchodní příležitosti nebo evidujte důležité formuláře. ONLYOFFICE CRM se Vám plně přizpůsobí, zpřehlední veškeré úkoly a jednotlivé fáze Vaší práce. Vytvořte si fakturační systém, propojte ho s obchodní příležitostí, generujte přehledy prodeje a jděte vstříc firemní prosperitě.

  Projekty

Zakládejte projekty, zapojujte své kolegy do dílčích úkolů a buďte při práci efektivní. Vytvořením hierarchie projektů můžete určit prioritu jednotlivých aktivit nastavovat oprávnění či soukromí pro různé sekce. Nedílnou součástí modulu projektů je i organizace času pomocí sledovacích funkcí a Gannttův diagram poskytující analýzu průběhu Vašich projektů.

 Kalendář

Správná organizace času je nedílnou součástí pracovního procesu. Pomocí nástroje kalendář můžete vytvářet individuální nebo skupinový kalendář a mít tak veškerý čas pevně pod kontrolou. Naplánovat lze jakýkoliv typ události ať už formálního či neformálního charakteru, včetně funkce upozornění. Synchronizujte své aktivity s aplikacemi iCal od Google, Apple iCal, Yahoo a evidujte je na jednom místě. Kalendář Vám poslouží díky dovednosti integrace s ostatními ONLYOFFICE moduly jako CRM, Projekty atp.

 Komunita

Zajistěte si kompletní sadu nástrojů pro budování Vaší firemní sítě. Vytvořte firemní prostor pro zveřejňování nejnovějších zpráv, oznámení, událostí a sdílejte zajímavosti se svými kolegy. Vrámci modulu „Komunita“ můžete zakládat ankety, provádět výzkumy, shromažďovat data i reakce. Pořádejte konference v chatovnách a zůstaňte neustále aktuální prostřednictvím firemního blogu.

ONLINE KANCELÁŘ ONLYOFFICE VÁM NABÍZÍ MOŽNOST VYUŽITÍ PLNĚ

FUNKČNÍCH ONLINE EDITORŮ.

UPRAVTE SVÉ DOKUMENTY BEZ OHLEDU NA MÍSTO A ČAS.

 Spolupráce s kolegy

 Spolupráce v reálném čase

 Možnost ukládání a sdílení

 Kompatibilita s mnoha formáty

 Možnost přímé editace

Máte dotazy? Neváhejte se na nás obrátit telefonicky na čísle +420 774 494 633 či vyplněním kontaktního formuláře.