O nás

POMÁHÁME VAŠEMU BUSINESSU K PROSPERITĚ

DENEVY s.r.o. – domov ONLYOFFICE.cz

  • Firma DENEVY s.r.o. je prvním a jediným partnerem Ascensio System SIA v rámci českého trhu a jejím cílem je rozšiřovat povědomí o kvalitách ONLYOFFICE široké veřejnosti. DENEVY s.r.o. se zaměřuje kromě oblasti SME (malých a středních podniků) na informační technologie v oblasti bankovnictví, telekomunikací, veřejné správy, vždy využívá nejaktuálnějších trendů v oblasti technologií a snaží se o jejich efektivní využití.
  • Společnost DENEVY s.r.o. nabízí nejkomplexnější nabídku kancelářských balíčků, vysoce kompatibilních se soubory Microsoft Office, OpenDocument a s mnoha dalšími.

Kdo jsme a co nabízíme

 

Jsme partnerskou společností pro český trh, která představuje ONLYOFFICE řešení pro usnadnění každodenních profesních i osobních aktivit. Nabízíme produkt ONLYOFFICE s kompletní sadou nástrojů, pomocí kterých lze plánovat, organizovat a realizovat veškeré podnikatelské záměry. Tato kancelářská sada je souhrnem nástrojů pro správu a řízení projektů, dokumentů, CRM systému, pošty, kalendáře a firemní sítě. K dispozici jsou jednotlivé balíčky obsahující řešení, která si mohou zájemci vybrat přesně na míru.

ONFLYOFFICE mimo jiné nabízí variantu webové kanceláře v cloudu a možnost využití praktických funkcí, které uspokojí obchodní i individuální potřeby každého uživatele. Sdílení souborů se svými kolegy či známými, úpravy dokumentů, tvorba prezentací a komentáře v reálném čase jsou nespornými výhodami, které zajišťují efektivitu a tím podporují firemní růst.

Poznejte výhody ONLYCRM

Jedná se o kompletní sadu nástrojů, vhodnou pro manažera prodeje, která je pěkným a snadno použitelným CRM systémem.

Základy pro řízení vztahů se zákazníky

Sestavte databázi zákazníků, spravujte obchodní procesy, analyzujte potenciální úspěchy zákazníků a úspěšnost prodeje se všemi základními rysy CRM softwaru: kontakt, možnosti řešení, úkoly, web-to-lead formulář a historie komunikace.

Přizpůsobení

Upravte ONLYOFFICE CRM software dle svých konkrétních potřeb: přidejte nové typy kontaktů, kategorie úkolů a speciální uživatelské oblasti. Popište svůj vlastní obchodní proces pomocí přizpůsobitelných fází příležitosti.

Rychlý vstup potenciálních zákazníků

Vložte web-to-lead formulář ONLYOFFICE na své webové stránky a získejte informace o nových zákaznících, které jsou automaticky přeneseny do databáze softwaru CRM.

Fakturační systém

Vytvořte fakturu přímo ve vašem systému ONLYOFFICE, výběrem požadovaných příjemců z databáze CRM a propojením s požadovanou příležitostí.

Blízká integrace s poštou

Přidejte smlouvy z e-mailu do databáze, posílejte zprávy, faktury a zobrazte veškerou korespondenci s klienty přímo v CRM. Uspořádejte hromadnou mailovou korespondenci přímo z ONLYOFFICE CRM.